poniedziałek, 7 października 2013

552. Exploding box na 18-tkę dla chłopaka

Uwielbiam dawać prezenty!
A ponieważ żyjemy niestety w takich czasach, gdy większość z nas
woli zamiast prezentu dać pieniądze,
to proponuję przynajmniej ładnie je ofiarować.
A jak?
A tak:








Ostatnio nieco zaniedbałam swojego bloga, przepraszam wszystkich zaglądających!
Chwilowo mam na głowie wszystko + dzieci. I tak do Bożego Narodzenia...
Ale właśnie odkryłam zapomniane zdjęcia starszych nieco prac,
więc spodziewajcie się jutro posta :)

Pozdrawiam!
Magda

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne,idealne dla chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, myślę, że doceni, a jeśli lubi automobile to będzie zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  3. pudełeczko wygląda fantastycznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kolorki no i...super pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje pudełeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne pudełko dopracowane w każdym szczególiku:) świetnie związana kokarda mam pytanie podklejasz wstążkę od spodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tutaj nie podklejałam, ale tak, przeważnie traktuję środek wieczka klejem na gorąco.

      Usuń
  7. Box Fantastyczny :) Cudowne kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny box, cudowne kolory i dodatki :) wszystko tu świetnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje boxy sa po prostu magiczne, sama fantazja. Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!