sobota, 14 grudnia 2013

565. SWIATECZNY BLOG HOP SCRAPUJACYCH POLEK

Witajcie w Świątecznym Blog Hopie Scrapujących Polek!


Jeśli trafiliście tutaj z bloga Sylwia-eR, oznacza to,
że znaleźliście się we właściwym miejscu!

Zbliżający się weekend na naszym portalu będzie obfitował w wiele świątecznych atrakcji,
ponieważ przygotowałyśmy dla Was Świąteczne Portal Party!

Zanim jednak zaczniemy świętować na Portalu - serdecznie zapraszam do wzięcia udziału
w naszym Blog Hopie, w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam
mnóstwo świątecznych dekoracji, które wkrótce trafią w Wasze ręce.
Blog Hop zaczyna się na Portalu, kończy również tam,
a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze!

A oto moja świąteczna dekoracja, stworzona specjalnie na tę okazję,
jest to pudełeczko na drobny prezent.


{baza pudełka: Papierowa Galanteria}
{papier, a z niego wycięte postacie: LemonCraft}
{wycięte gałązki: UHK Gallery}

Jeśli spodobała Wam się moja świąteczna dekoracja - mam dobrą wiadomość:
możecie wziąć udział w losowaniu każdej z dekoracji
prezentowanych na naszych blogach podczas bieżącego weekendu!

Wystarczy zostawić komentarz pod tym postem,
aby wziąć udział w losowaniu powyższego świątecznego drobiazgu.
Losowanie przeprowadzę w najbliższy poniedziałek - 16 grudnia, ok. godz. 20:00!

A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog:

Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów uczestniczących w naszym Blog Hopie
oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!

Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:
start~~PORTAL~~start
koniec~~PORTAL~~koniec

Życzymy dobrej zabawy!


29 komentarzy:

  1. Nie opanuję się, muszę powiedzieć- CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak tutaj jestem często nawet bez zabawy - prześliczne pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszystkie Pani prace! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziaki na tym pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe pudełeczko, bardzo bym je chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezencik w takim pudełeczku to podwójna przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cacuszko! Jak dla mnie, drobny prezent w środku nie jest już konieczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie! Idealne by podsunąć mojemu mężowi pod nos- może wtedy ruszy głową i kasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne maleństwo! Moje klimaty - uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełeczko z resztą jak wszystko co tworzysz! Pozdrowienia oraz serdeczne życzenia świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!