poniedziałek, 16 grudnia 2013

567. BLOG HOP SCRAPUJACYCH POLEK - LOSOWANIE

Kochani!
Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny na moim blogu
w ramach Blog Hopa Scrapujących Polek.
Mam nadzieję, że będziecie tu wpadać w dalszym ciągu :)
Za chwilę losowanie, ale najpierw przypomnę Wam pudełeczko,
które powędruje do jednej z Was :)


Maszyna losująca ruszyła...
I oto mam zwycięzcę!


 A jest nią...


Kochana, szybciutko prześlij mi swój adres, żeby przesyłka dotarła przed Świętami!

Dziękuję wszystkim za świetną zabawę i życzę powodzenia w losowaniach na innych blogach!

Pozdrawiam!
Magda

7 komentarzy:

  1. Echh ciutkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Szkoda, że przegapiłyśmy taką okazję. Pudełeczko jest piękne w każdym szczególe. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zadroszczę Pannie Totti (pozytywnie- ma się rozumieć)
    Gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ślicznej nagrody :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jestem szczęśliwa!!! I sama sobię zazdroszczę:D Już wysyłam adres:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!