sobota, 18 stycznia 2014

571. DT PIATEK TRZYNASTEGO

Czyli kolejny rok świetnej zabawy na świetnych papierach!
I jaki śliczny banerek mam :)


A dziś pokażę Wam, jakie prace przygotowałam na powitanie tej przygody.
Oto kartka z okazji rocznicy ślubu.
Przyznacie, że kolekcja Magiczne Chwile świetnie się tu nadaje?




A na zakończenie energetyczny exploding box dla dziewczynki urodzonej prawie w Sylwestra.








papiery: Słodko-Kwaśny
grafiki: {New Baby Born} i {Button Tags} z Digital Paper

Pozdrawiam!
Magda

12 komentarzy:

  1. Kartka po prostu zachwycająca, taka eteryczna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne. Delikatne. Bardzo mi sie podobaja.
    Serdecznie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, dużo inspiracji na kolejny rok! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka wspaniała a pudełko z fantastycznie dopasowanymi grafikami jest wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!
    A prace wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite prac,box mnie zachwycił...gratuluję DT-zasłużone :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka super, ale pudełko "powalające" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję,przepiękna kartka! A takie buciki widzę po raz pierwszy,cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dawno mnie tu nie było. nadrabiam zaległości. co jeden post, to piękniejsze cuda.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!