sobota, 8 lutego 2014

575. TYLKO MNIE KOCHAJ

Witajcie weekendowo!
Dziś mała demonstracja i reklama nowych papierów z Lemon Craft.
 Gorąco Wam je polecam, bowiem są świetnie skomponowane kolorystycznie,
mają doskonałą grubość i nie dość, że są ukwiecone,
to kwiatki (i ramki) nadają się do wycinania :)




Nie dość, że są różnych grubości (1 mm, 2 mm, 3 mm),
to na dodatek są ogromne, bo to kwadraciki 1,2 cm x 1,2 cm!
Ja już zrobiłam sobie całkiem spory ich zapas :) 



Cudna dziecięca grafika od Janet.


I to, co lubię bardzo: ręczne przeszycia :)




Pozdrawiam!
Magda

19 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje prace, piękna kartka:)
    Pozdrawiam - Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka - chyba się skuszę na papiery dzięki niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczyt elegancji! Przepiękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. This card is really gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna :) Uwielbiam takie warstwowce (u kogos bo sama nie umiem)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna i taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna karteczka uwielbiam takie kolory i przeszycia i warstwy cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, cudna- nie wspominając o warstwach, a tego drobiazgu (dzieciny) trudno nie kochać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory i grafika :-))) Papiery też ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiscie piekne papiery i strasznie mi sie podoba jakie zrobiłaś "3D" z tymi kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka z krainy łagodności i piękna:) Cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. I jak tu nie kochać Twoich prac Madziu. Są urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, śliczności! Cudna karteczka, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodka kartka! Śliczna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna jest, kolory i warstwy, idealnie dobrane delikatne dodatki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fenomenalna...taka słodka... i pudrowo romantyczna:)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!