sobota, 15 lutego 2014

577. Powalentynkowo

Jakoś nie po drodze było mi wczoraj z wystawianiem walentynkowego posta...
Generalnie nie lubiłam nigdy tego święta, bo kojarzyło mi się z amerykańską tradycją.
Oraz z tym, że nikt nigdy nie dał mi Walentynki ;)
Ale wczoraj znalazłam ciekawy artykuł o Walentynkach i zdziwiłam się mocno.
TU go znajdziecie.

***
Pokusiłam się o zrobienie kilku prac serduszkowych.
Najpierw to, czym obdarowałam najbliższych,
czyli serduszka, w których główną rolę grają grafiki od Janet
umieszczone na bazie z kartonu kraftowego z Papierowej Galanterii.
Przy okazji zapraszam Was na wyzwanie na blogu Digital Paper.
Trzeba zrobić pracę w kształcie SERCA.



Kolejna praca to TAG, zrobiony ze świetnych papierów Piątek Trzynastego
na bazie z kartonu kraftowego z Papierowej Galanterii
i ozdobiony klimatycznym buttonem z Lemon Craft,
a także własnoręcznie robionymi przeze mnie kwiatami.
Całości dopełniają ręczne przeszycia.




A na koniec karteczka w stylu Simply&Clear z grafiką od Janet
i na bazie z Papierowej Galanterii.



{ostatnia praca fotografowana dziś, a jest paskudna pogoda na robienie zdjęć, ciemno jak...}

Pozdrawiam!
Magda

13 komentarzy:

  1. Piękne prace. W każdą tez włożyłaś swoje serce:) - to widać.
    Podziwiam przeszycia ręczne, są takie dokładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda z prac inna i wszystkie piękne!!!
    Magda-jesteś niesamowita!
    całusy :* szkoda, że nie napisałaś wcześniej, że nigdy nie dostałaś Walentynki, założę się że znalazłoby się kilka osób chętnych by to zrobić- ja chociażby :)
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace piękne! Jak miałabym wybierać to serduszka są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo romantyczne serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoją dbałość o detale:) piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne te Twoje walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These are gorgeous! I saw your work on pinterest and I fell in love with it.. your newest follower on blog as well. This is no exaggeration ..you are the best and most stylish paper crafter I have ever seen. I love love love your work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey! Today I got the most beautiful comment and it was from you! Thank you very much!

      Usuń
  8. Uwielbiam oglądać Twoje prace ;) każda z nich jest wyjątkowa i dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!