sobota, 31 maja 2014

602. BLOG HOP Scrapujących Polek

Witajcie w Blog Hopie Scrapujących Polek! 
Tym razem bawimy się z Wami z okazji Dnia Dziecka!


Jeśli trafiliście tutaj z  bloga Marta De,
oznacza to, że znaleźliście się we właściwym miejscu!


Na naszym Portalu  trwa właśnie fantastyczne Portal Party,
podczas którego możecie bawić się razem z nami,
podejmując nowe wyzwania kreatywne,
wyzwania foto, zapoznając się z kursami oraz portalowymi zabawami.
A wszystko to z okazji Dnia Dziecka oraz dlatego, że wierzymy,
iż w każdym z nas drzemie niesforne, pogodne dziecko.
Wystarczy je tylko odkryć! 


Zaczynamy od skakania w Blog Hopie!


Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w naszym Blog Hopie,
w trakcie którego mamy zamiar pokazać Wam
mnóstwo wyjątkowych prac związanych z dzieciństwem!
Blog Hop zaczyna się na naszym Portalu, kończy się również tam,
a mój blog jest tylko jednym z wielu przystanków po drodze! 


A oto moja praca stworzona specjalnie na tę okazję: 


Zrobiłam sobie małą ramkę ze swoim zdjęciem z dzieciństwa.
Mam tu chyba 2,5 roku i jestem w... Afryce.
A konkretnie w Chartumie, stolicy Sudanu
(tam, gdzie zostali porwani Staś i Nel z W pustyni i w puszczy).
Spędziłam tam trzy lata, od narodzin.
Niestety, niewiele pamiętam z tego okresu życia,
ale darzę ten czas wielkim sentymentem.

Jeśli spodobała Wam się moja praca - zapraszam do komentowania!

A teraz czas na zabawę!


Oprócz pracy, mam dla Was sekretne słowo!
Przejdźcie cały Blog Hop od początku do końca
i zbierzcie wszystkie sekretne słowa, a następnie złóżcie je w hasło.
Prześlijcie je na adres: scrapujace.polki@gmail.com do 2 czerwca 2014
oraz zameldujcie się w tym wątku,
a także zostawcie komentarz na każdym z blogów uczestniczących w zabawie
- a weźmiecie udział w losowaniu - wspaniała nagroda czeka! :)


 Moje sekretne hasło to:
~~  bez przeszkód ~~


A teraz serdecznie zapraszam do przeskoczenia dalej - na blog:
~~ ABily ~~


Pamiętajcie o odwiedzeniu wszystkich blogów
uczestniczących w naszym Blog Hopie
oraz o pozostawieniu po sobie śladu w postaci komentarza na każdym z blogów!


Oto pełna lista blogów do odwiedzenia:


start ~~ PORTAL ~~ start
 koniec ~~ PORTAL ~~ koniec

Życzymy dobrej zabawy!! 

35 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł na arcydzieło. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu byłam i idę dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ramka :) Fajne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątką ze szczególnego okresu!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje kompozycje! cudowne są wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. " Hop - nęłam" tutaj z bloga Marty De; Śliczna praca, a jaka "mała Nel" zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny autoportret, inspirująca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziutkie, a dziewczynka ze zdjęcia jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kompozycja no i ta słodka dziewczynka-super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na "odkurzenie" pamiątki z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pamiątka w pięknej oprawie. Pozdrawiam i lecę dalej...

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka sliczna mala dziewczynka :) super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba i praca, i miejsce, z którego pochodzi zdjęcie - po Nowej Zelandii, to drugie miejsce gdzie chciałabym nogę postawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ramka! Tło ze starej książki dodaje uroku całej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcie a ramka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna rameczka, a po Twojej opowieści zobaczyłam jeszcze afrykańskie tło do zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pomysłu i podziwiam wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna praca - i rameczka i Ty na zdjęciu jako mała dziewczynka:) i ten afrykański wątek WOW !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna rameczka :) idealne wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze tez zrobić coś ze zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekna ramka, no i zazdroszcze takiego dziecinstwa

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna rameczka, rewelacyjne wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Afryka! To wielka szkoda że wspomnień tak niewiele, ale jakże są cenne. Zdjęcia i ramka oczywiście wyjątkowe! Pozdrawiam i skacze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że możemy tak daleko sięgać pamięcią. Pewnie byłyby to wspaniałe wspomnienia

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!