czwartek, 5 czerwca 2014

603. bliźniacze kartki

Dziś chciałam Wam pokazać dwie niemal identyczne kartki.
Najpierw zrobiłam tę na białej bazie - na wyzwanie w Scrapującyh Polkach.
Ale korciło mnie użycie zakazanego w tym wyzwaniu kolory brązowego,
więc... zrobiłam drugą kartkę :)

Na obu pracach umieściłam piękne listki wycięte nowymi wykrojnikami Rosy Owl,
zaś napis odbiłam stemplem Project Prezent





i obok siebie :)
która ładniejsza?
 

Baza z kartonu kraftowego: Papierowa Galanteria

Pozdrawiam!
Magda

5 komentarzy:

  1. Cudowne :) Ja stawiam na biel. Może dlatego, że mało mam styczności z papierem craftowym :) Ale ta druga chyba bardziej "Twoja" :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi się bardziej podoba ta na brązowej bazie :-)

      Usuń
  3. Niby nie skomplikowane, niby w nich nic nadzwyczajnego, a tak są śliczne, że napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!