środa, 17 września 2014

638. taki klimat

Zdarzyło mi się to chyba pierwszy raz i mam nadzieję, że mi wybaczycie.
Zwłaszcza pewna przemiła Ania z Grudziądza :)

W życiu człowieka przychodzi taki moment, że we wrześniu musi pokazać
swoje pierwsze bożonarodzeniowe kartki.
I nic na to nie może poradzić ;)
Zatem... Oto one!
Ciekawa jestem, która kartka bardziej przypadła Wam do gustu?

Pierwsza kartka ma za zadanie zachęci Was do wzięcia udziału
Musicie zrobić kartkę o nietypowym kształcie.




Materiały:


*******************************************
Druga kartka jest mniej mroczna, ba! Ona jest różowa :)
I bije po oczach cudną bombką!





Materiały:


Pozdrawiam!
Magda

6 komentarzy:

  1. Piękne- a ostatnia, chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne karteczki:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne! Miałabym problem z wyborem tej naj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne! Którą wybrać? ...sama nie wiem. Chyba jednak różową z cudną bombką :))

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!