poniedziałek, 2 lutego 2015

679. ALBUM Z SESJI ZDJĘCIOWEJ

Zanim jednak pokażę tytułowy album,
chciałam nieco bliżej przedstawić Wam kulisy jego powstania.
Otóż wszystko zaczęło się od Internetu.
Tak, tak, nie taki on straszny, jak go malują :)
(Owszem, ma i swoje złe strony, ale takich przecież nie trzeba otwierać...)

Razu pewnego Ania namówiła mnie do wzięcia udziału
w naborze do grupy projektowej Digital Paper.
Przyznam szczerze, że nie miałam pojęcia o istnieniu czegoś takiego jak Digital Paper.
Ale weszłam na stronę i spodobało mi się, więc zgłosiłam się do DT.
I udało mi się tam dostać!
Poznałam Żanetę Nawrot - cudowną osobę, fotografa i grafika.
Ja ją polubiłam, a ona mi zaufała. W jak wielkim stopniu - to wie tylko ona :)
Tak czy siak w minione wakacje, będąc w Polsce,
Żaneta wpadła do nas z dziećmi i swoim... aparatem.
I zrobiła nam cudną sesję zdjęciową.
Niestety, mój mąż miał wtedy służbę i nie ma go z nami w tym albumie :(
Ale, ale... Po cichu Wam powiem, że mam nadzieję, że uda nam się to naprawić!
Żanetko, Ty wiesz! Zawsze gorąco zapraszamy Was do nas :)

Nie będę Was zasypywać wszystkimi zdjęciami, pokażę tylko dwa.



Te piękne zdjęcia MUSIAŁY dostać piękną oprawę.
Oto ona:


inspiracja dla: scrapki.pl











Materiały:

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam!
Pozdrawiam!
Magda

4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia, cudny album, cudne papiery Maja Design - wspaniała pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane,super fotka album piękny....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i zdjęcia, pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej alez piekny album, ale dzieci piekniejsze. I dziewczynki jakie do Ciebie podobne!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!