piątek, 6 lutego 2015

MEET THE NEW WYCINANKA`S DT / POZNAJ NOWY DT WYCINANKI - BLOG HOP

Jest to pierwsza edycja – z nowym Zespołem Projektowym -
przygotowana specjalnie dla fanów Wycinankowych produktów.
Jeśli trafiliście tutaj z bloga Wycinanki,
oznacza to, że jesteście we właściwym punkcie

Osoby, które pozostawią swoje komentarze na blogu Wycinanki
oraz pod wszystkimi pracami uczestników Blog Hopa
do poniedziałku 9 lutego mają szansę na wygranie nagród.
Losowania odbędą się na wszystkich blogach biorących udział w zabawie,
a zwycięzców ogłosimy 10 lutego na blogu Wycinanki.

Na tę specjalną okazję stworzyłam album o autach z filmu Auta.
Mój syn (ale i także pozostała część rodziny) uwielbiał ten film
i swego czasu cytaty z niego były u nas na porządku dziennym :)


Welcome to the Blog Hop with Wycinanka!
If you got here from {nick and blog of the previous person (or of Wycinanka blog) you are on the right track. If not, please, start your Hop from Wycinanka {link} blog.

We have some projects to share with you.
And as a bonus there will be prizes for commentators.
If you want to win, just leave a comment on each post along the blog hop path.
Our Blog Hop Continues until Monday, February 9th.
The winners will be announced on Tuesday, February 10th on Wycinanka blog.


On this special occasion I made an album of cars from the movie Cars.

My son (but also the rest of the family) loved the movie
and quotes from it were with us on the agenda :)









Kolejny przystanek w blog hopie to DecuStyle Zuzanny Senkary
Serdecznie Was zapraszam do udziału w naszej zabawie!

Your next stop in our Blog Hop is DecuStyle by Zuzanna Senkara.
I invite you to share in our fun!

86 komentarzy:

  1. boski album naprawdę !! taki amerykański takie mam skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o maaaaaaatko jaki genialny album , znam nawet takie kobitki co by im przypadł do gustu .... istny majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album :) a przy okazji mój synek nie mógł nie zauważyć Zygzaka i Złomka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Piękny i bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My do aut jeszcze nie doszlismy, ale pewnie juz niedługo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny album! A na Autach to się nieźle uśmiałam muszę przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem dziewczyną, ale też uwielbiałam ten film <3
    Cudny album *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł z tymi sznureczkami jako połączenie całości albumu, oraz z zawieszkami do nich. Całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My również lubimy ten film i świetne teksty Złomka. ;)
    Album wyszedł rewelacyjnie. omeg tylko podziwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziecko inspiracją dla artysty, jestem pod wrażeniem, bo sama jestem mamą

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, idealnie amerykański i doskonale dopasowany do fotek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca, a film też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very nice idea this album :)
    greetings,
    scrapkat

    OdpowiedzUsuń
  14. Очень интересная , хорошая работа!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna praca, cieszę się że poznałam to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny album! Może umilić czas oczekiwania na 3. część (podobno będzie!) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. настоящий мужской альбом

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny album!
    My tez przepadamy rodzinnie za tym filmem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój mały chyba by oszalał jak by taki dostał :) jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak tak AUTA film gazety ale na album nie wpadłam.Dobra myśl.Wykonanie mmmmmmmmmmmmmmmm!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Great start with the great project!!

    OdpowiedzUsuń
  22. samochodziki pasują jak ulał do projektu :) pięknie, amerykańsko.

    OdpowiedzUsuń
  23. It is very interesting to watch works from one paper, in one format and to see such different works!:)
    Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowny, taki album to marzenie każdego fana filmu "Auta"

    OdpowiedzUsuń
  25. super pomysł i super wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny album! Ma swój charakterek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. It is very beautiful and interesting work!

    OdpowiedzUsuń
  28. Iście amerykański album! Inne prace też cudne, takie cudne, że zostanę u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny album, widać że dopracowałaś każdy szczegół

    OdpowiedzUsuń
  30. I think this would work really liked my nephew. He likes to "Cars" so much.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna praca i cudowne zdjęcia Madziu :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny album :)
    BAAArdzo mi się podoba
    :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna robota, album prezentuje się interesująco :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne kolorki, dodatki i wykonanie, jak zawsze :). Pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne kolory, super wykonanie... Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealnie wpasowal sie w klimat tej bajki:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super album - też uwielbiałam ten film z moim synem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Тачки рулят!!!! очень классный!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super album.......bardzo staranne wykonanie i super dobrane kolory.........pozdrawiam.....

    OdpowiedzUsuń
  40. Album z nowej kolekcji idealnie pasuje do tej tematyki - jest śliczny :D
    Najfajniejszą postacią w tej bajce jest Złomek i jego teksty :D
    "-a w ogóle to jestem Złomek
    -Złomek?
    -tak, ale jak by ziomek tyle że przez łeee"

    OdpowiedzUsuń
  41. I zapowiada się,że będzie bardzo męsko w środku...Zestaw kolorów- super !

    OdpowiedzUsuń
  42. My nephew is obsessed with the Cars movie, so he would love it. Great idea!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Great idea with the cars! Super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hop! Hop! Ciekawa praca i do tego mnóstwo inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam albumy w Twoim wykonaniu! Ja i inne dzieła rąk Twoich! :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny album, wykonany z dbałością o każdy detal :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wykonany album.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. The album is like I was imagine it when I saw the collection) Very cool? our family loves Cars also)

    OdpowiedzUsuń
  49. It is very interesting album!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczny album:) Mój synek również uwielbia Złomka i Zygzaka.

    OdpowiedzUsuń
  51. Rewelacyjny pomysł i wykonanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Super album! Ja też bardzo lubię tą bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. HOP blog! (a pomysł z albumem jest prześwietny!!)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowny album, wspaniały amerykański klimat, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Przystanek nr 1. Piękna praca. Będę miała motywację dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny albumik w fajnym kształcie ,taki dla chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo klimatyczny album, odręczne "mazidła" dodają fajnego, nonszalanckiego charakteru. świetny.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne prace :) Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny kształt i cała kolorystyka albumu:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Iście amerykański klimat, świetny albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajnie skomponowane kolory, jak już parę osób zauważyło klimat amerykański... Super album. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!