piątek, 13 marca 2015

690. Z OKAZJI ROCZNICY ŚLUBU

Nie tak dawno mięliśmy z mężem piękną rocznicę.
To już 15 lat po ślubie!
Ech (i takie tam...), jak to szybko minęło ;)
Ale do rzeczy (jak mawia mój mąż):
kobiecie łatwo jest kupić prezent, prawda?
Za to mężczyźnie... I to takiemu, który nic nie potrzebuje...
[czyt. wybredny jest i najlepiej, jakby sobie sam coś kupił]
Matko maja miła, ileż ja się nazastanawiałam i naszukałam.
W końcu zdecydowałam: brelok do kluczy z grawerem 15 lat razem ♥.
Wszystko pięknie-ładnie, ale jak zamówiona paczuszka przyszła,
to okazało się, że trzeba jakoś ozdobić zewnętrze.
A to oczywiście żaden problem :)






Materiały:


Buziaki!


14 komentarzy:

  1. Pięknie! Gratuluję rocznicy - my też w tym roku będziemy świętować piętnastolecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy pomysł, pięknie zapakowany i wielka rocznica. Gratulacje Madziu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent i pięknie zapakowany :) Samych najlepszości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezencik i jeszcze własnoręczne opakowanie od serca ;) Nie ma nic nad to!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudo!! I te zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Cudnie i po męsku.
    Chyba jestem facetem bo też lubię sobie sama prezent wybrać :)
    całusy
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  7. Po męsku, elegancko i z charakterem! Świetnie wyglądają złote brokatowe akcenty - kto by pomyślał :))
    Rocznicowe gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Wam kolejnych, pięknych rocznic.
    A oprawa znakomita:-)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!