poniedziałek, 21 marca 2016

822. WIOSENNE ODŚWIEŻANIE

Wiosna się rozpoczęła, a ponieważ tego wcale nie czuć,
to postanowiłam ją stworzyć sama :)


Już jakiś czas temu zamarzyło mi się wyeksponowanie w mojej craft-szafie
przynajmniej niektórych kwiatków.
Kupiłam słoiki. Niby śliczne, ale czegoś im brakowało.
Proste chorągiewki na metalowym otwarciu dodały kolorytu :)
Nie dość, że szybko się je robi, to jeszcze co jakiś czas można zmieniać kolory taśm!




Ponieważ niedługo wybieram się na warsztaty, gdzie zapewne kilka osób
będzie miało takie same nożyczki jak ja, to postanowiłam je spersonalizować.
I kolejna chorągiewka załatwiła sprawę :)


Ostatnio zaczęłam korzystać z okularów również do bliży.
Żeby osłodzić sobie tę niewątpliwą oznakę starzenia się,
również etui ozdobiłam kawałkiem wiosennej taśmy.





Uściski!
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!