niedziela, 15 maja 2016

845. KARTKA NA 40. URODZINY

Przeważnie moje kartki są delikatne i stonowane w kolorystyce,
ale czasami mnie ponosi.
Może teraz nie poniosło mnie zbyt drastycznie,
ale jednak użycie kolory żółtego i czerwonego to już jest coś ;)

Oczywiście wśród moich kwiatków brak jest żółtych, a tym bardziej czerwonych,
więc mogłam się wykazać robiąc własnymi "ręcami" kwiatki w foamiranu.
Nauczyłam się je robić na warsztatach u Agnieszki Cebuli.
Z całego serca Wam je polecam!









A takie kwiatki zrobiłam pod czujnym okiem Agnieszki C. 





2 komentarze:

  1. Cudna karteczka, kwiatusie zniewalające :) Niedługo sama takie zrobię, bo tez się zapisałam na warsztaty do Agi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje podejście do grafik Mo. I kwiatki piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi skrzydeł! Dziękuję!